Veelgestelde vragen

Kan ik een leuke persoonlijke boodschap toevoegen?

Jazeker! Nadat je een leuk cadeautje gekozen hebt met een passende wikkel, kun je in de volgende stap zelf een leuke kaart uitkiezen en daar zelf jouw eigen boodschap op zetten.

Ziet de ontvanger van wie het cadeautje is?

Nee hoor, alleen als jij jouw naam onder het kaartje zet weet de ontvanger dat het van jou komt. Anders ziet de ontvanger alleen dat wij het verzonden hebben.

Mogen jullie bekend maken van wie het cadeautje komt?

Nee, i.v.m. de wet op privacy maken wij van Veel Liefs nooit bekend van wie het cadeautje komt. Wel kunnen wij jou slechts verzoeken, als er een vraag komt, om zelf bekend te maken aan wie je hebt verstuurd als diegene ons daarom vraagt.

Hoe weet ik of mijn pakketje ontvangen is?

Zodra jouw cadeautje is verstuurd, ontvang jij een track & trace code waarmee je jouw pakketje kunt volgen in het verzend en afleverproces.

Oh Nee...Murphy's Law...en nu?!

Helaas komt het heel soms voor dat een cadeautje ineens toch niet door de brievenbus past, de postbezorger zich vergist, jouw cadeautje verdwaald raakt tijdens het bezorgen of dat de track & trace code op een "freeze stand" blijft staan... Murphy's Law is aan het werk. Pfff dat is balen, maar neem dan zeker even contact met ons op. Bij Veel Liefs zijn we niet voor één gat te vangen en kijken altijd mee naar een fijne oplossing voor jou!

Kunnen jullie de gewenste afleverdatum 100% garanderen?

Ohhh, zo graag! Alleen, wij bezorgen jouw cadeautje niet zelf. De bezorgdiensten leveren pakketjes voor 90-95% af op de gevraagde afleverdatum. Mocht je twijfelen of zijn er drukke feestdagen, kies dan voor een eerdere afleverdatum in de kalender met een sticker op de buitenkant (bijv. met 'pas openen op...'). Met deze gratis Veel Liefs-service weet je zeker dat de ontvanger jouw cadeautje op tijd opent!

Kan ik of de ontvanger een cadeautje retourneren?

Aangezien al onze producten voedsel betreffen (versproduct) met een beperkte T.H.T. en ook omdat alles op maat gemaakt wordt met wikkel en kaart, is retourneren helaas niet mogelijk (conform algemene voorwaarden artikel 10.9 en 10.10). Uiteraard streven wij naar superblije klanten dus mocht je een vraag of klacht hebben, neem vooral even contact met ons op. We helpen je altijd graag verder! 

Kan ik ook zakelijk of groter bestellen?

Zeker! Dit kan middels onze zakelijke website of doe een offerte aanvraag. Ben je winkelier en wil je inkopen? Daarvoor hebben wij een B2B website.

Ik zie jullie cadeautje ook bij andere online aanbieders, klopt dat?

Dat klopt zeker! Wij zijn o.a. ook toeleverancier voor Greetz, Hallmark, Topgeschenken en nog meer te leuke online shops!

He, mijn product ziet er wat anders uit dan op de foto?

Helaas kan dit soms voorkomen omdat we qua voorraad altijd afhankelijk zijn van de beschikbaarheid bij onze leveranciers. Hierdoor moeten we heel soms wat afwijken. Gelukkig gebeurt dit zelden, en uiteraard houden we dan altijd rekening met allergenen volgens de originele samenstelling.

P.s. Zie je jouw vraag hier even niet tussen staan?

Stuur ons een mailtje, whatsapp berichtje of doe ons een snel belletje. Dit kan allemaal op werkdagen van 9.00 tot 17.00

Klachtenprocedure

Bij Veel Liefs staan we altijd klaar om eventuele klachten op te lossen. Hier is hoe je dat kunt doen:

Een klacht indienen

Als je een klacht hebt over onze producten of service, kunt je ons bereiken door contact op te nemen met onze klantenservice door te mailen, bellen of via WhatsApp. We ontvangen graag jouw naam, contactgegevens, bestelnummer en een duidelijke beschrijving van jouw klacht.

Wanneer kun je een reactie verwachten?

We streven ernaar om binnen 3 uur na ontvangst van jouw klacht inhoudelijk te reageren en jouw zorgen serieus te nemen. Tijdens drukkere periodes kan het voorkomen dat je de eerstvolgende werkdag een reactie van ons ontvangt.

Wat kun je bij ons melden?

Bij Veel Liefs verwelkomen we zowel klachten over producten als over onze dienstverlening. Jouw feedback helpt ons om te verbeteren.

Geschillencommissie en Europees ODR-platform

Als we er niet in slagen jouw klacht naar tevredenheid op te lossen, kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR-platform. Deze externe instanties kunnen helpen bij de afhandeling van jouw klacht.

Bij Veel Liefs doen we ons uiterste best om problemen snel en efficiënt op te lossen. We waarderen jouw feedback en helpen je graag verder.